2.2.24

wake. never. fully. ever.

 



Εκείνο το συναίσθημα: "Εδώ δεν θα αγκυροβολήσω" και ξαφνικά νιώθεις τη θάλασσα να φουσκώνει γύρω σου.


Φ. Κάφκα, Αφορισμοί


ΥΓ 1. repost

ΥΓ 2. Που μάλλον σημαίνει πως 10 χρόνια τώρα, πάνω κάτω τα ίδια έχω στο κεφάλι μου.

ΥΓ 3. Τρία τέσσερα βιβλία, καμιά δεκαριά μουσικές και άλλες τόσες ταινίες.

ΥΓ 4. Και οκ πέρυσι είδα και το Aftersun της Charlotte Wells και έγινε και αυτό κομμάτι του psyche μου.

Εκεί κάπου κοντά στο Melancholia του von Trier, το Mirror του Tarkofsky και το Bellflower... δεν ξέρω ποιανού είναι αυτό. Εκεί κάπου δίπλα είναι το aftersun.

ΥΓ 5. Καλά πρόπερσι το είδα το Aftersun, οκ (περνάει λίγο γρήγορα τελευταία ο χρόνος, είμαι συνέχώς αρκετά απασχολημένος).

ΥΓ 6.  Λίγες μέρες αφου είδα το Banshees of Inisherin. 

ΥΓ 7. Και για αυτό θα σας πω μια μέρα. Γέμισε πολύ το psyche μου πριν δυο χρόνια.

ΥΓ 8. Άδειασα πολύ εγώ, βλέπετε.

ΥΓ 9. Τι θα έλεγε άραγε ο Αντρέι Αρσένιεβιτς αν έβλεπε πως βάζω τον Καθρέφτη δίπλα σε μια ταινία που είναι παρωδία του Mad Max;

ΥΓ 10. Λογικά τίποτα. Έτσι πιστεύω. Εμείς πάλι πήγαμε από τον Κάφκα στο Mad Max σήμερα.